Portada > Notícies FIRA DE SARRAL 2017<...

FIRA DE SARRAL 2017

Un any més ens acostem a la Fira de Sarral que es portarà a terme el proper 8 de desembre. Des de l’Ajuntament, estem preparant l’organització i distribució dels expositors, per això fem pública la butlleta d’inscripció per invitar-los a participar-hi.

En el cas que us interessi disposar d’un espai a la Fira per exposar i vendre els vostres productes us agrairíem ens retorneu la butlleta abans del proper dia 20 de novembre.

Els expositors que mitjançant la butlleta d’inscripció reservin un espai mitjançant el pagament de 10€,  gaudiran del típic esmorzar de Firaire (pa del dia amb llonganissa a la brasa i bon trago de vi de Sarral).

L’horari de la Fira Agrícola, Industrial i Mostra d’Artesania és de 9 del matí a 3 del migdia.

Butlleta inscripció