Portada > Notícies L’ESCOLA BRESSOL M...

L’ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL EL PATUFET DE SARRAL ORGANITZA UN TALLER DE DECORACIÓ DE NADAL PER LA MARATÓ

Es van recaptar 163€ per la Marató.

El passat dijous a la tarda, la sala de cultura del c/ Hospital de Sarral acollia un taller de decoració de Nadal organitzat per l’Escola Bressol Municipal el Patufet i la Tècnica en jardineria i floristeria, Nati Arche. Es tracta d’una activitat que ja s’ha celebrat en anys anteriors però que aquest any tenia un punt benèfic, ja que els assistents hi podien fer les seves donacions per col·laborar amb la Marató de TV3.

Més d’una quarantena de persones, entre alumnes i famílies de l’escola però també altres persones del municipi van prendre part en l’activitat. En un ambient molt familiar, cadascú va poder crear la seva manualitat per una bona causa, arribant a recollir 163€ per la Marató.