Portada > Not√≠cies SARRAL RECAPTA 3468‚...

SARRAL RECAPTA 3468‚ā¨ PER LA MARAT√ď DE TV3

En total s’han realitzat una desena d’activitats.

Dies de molta activitat a Sarral en motiu de la celebració de la Marató de TV3. Com és habitual, des del municipi s’han impulsat diferents actes per solidaritzar-se amb una de les malalties més comuns avui en dia, el càncer.

Les activitats per la Marató donaven el tret de sortida el passat dijous amb el Taller de decoració de Nadal a càrrec de Nati Arche en col·laboració amb l’Escola Bresol Municipal el Patufet, que recaptava un total de 163€. El Casal dels Jubilats acollia dissabte 15 de desembre el seu tradicional PreNadal, amb un berenar i actes benèfics per la Marató recaptant un total de 1000€. El mateix dia a més, a la Casa de Cultura del carrer Hospital la investigadora postdoctoral de l’IISPV, la doctora Sandra Guaita, realitzava una conferència sobre el càncer.

Ara bé, el dia fort, era, com no, diumenge. Ben d’hora el camp de futbol s’anava omplint de gent per participar a l’Esmorzar popular, 3h de resistència per la Marató, que recaptava un total de 300€. També de bon matí, el Grup Excursionista Sarralenc realitzava una caminada que recollia un total de 250€. Paral·lelament, a la sala recreativa municipal tenien lloc dues activitats. D’una banda, un taller de costura a càrrec de VisiArt, que recaptava un total de 120€, i l’AMPA de l’Escola Salvador Ninot organitzava escacs i pingpong que recollien 35€.

A la tarda, tocava moure l’esquelet, amb una classe de Zumba solidària a càrrec d’Èrika Soriano, un berenar “jo poso”, i una masterclass de rock i rumba a càrrec de Mei Casabona. Aquestes activitats, on hi van participar una quarantena de persones, recollien un total de 300€.

Finalment, l’Ajuntament de Sarral aportava un total de 1300€ obtinguts al cancel·lar el sopar previst amb els seus treballadors per divendres 14 de desembre per així solidaritzar-se amb els presos polítics. D’aquesta manera, els diners previstos pel sopar es destinen a la Marató.

En total, Sarral ha recaptat 3468€ per la Marató.