Portada > Notícies APRÈN A MAQUILLAR-T...

APRÈN A MAQUILLAR-TE I LLUEIX PER CARNAVAL

Sarral organitza un taller de maquillatge el dia 8 de febrer, amb places limitades i inscripció necessària.

Un dels secrets per ser original i lluir el dia de Carnaval és el maquillatge que complementa la disfressa. Per aquest motiu, a poques setmanes de Carnaval Sarral acull un taller de maquillatge “carnavalero” per a joves.

El maquillatge ofereix multitud de possibilitats; maquillatge de fantasia, d’animals, de terror, de personatges animats, d’herois i heroïnes, etc. Qualsevol idea es pot plasmar si coneixes les tècniques per a maquillar-te sol o amb l’ajut d’una tercera persona. En aquest taller aprendràs aquestes tècniques i veuràs una demostració a càrrec de la tallerista.

Aquesta activitat, organitzada per l’Ajuntament de Sarral en col·laboració amb l’Oficina Jove de la Conca de Barberà, tindrà lloc el divendres dia 8 de febrer a les 18.00 h a la Casa de la Cultura (C/ Hospital s/n, baixos) i anirà a càrrec de la sarralenca Maria Pérez Arche. Per a poder participar cal ser major de 12 anys i inscriure’s a través de l’enllaç http://ow.ly/u3h430nqWTL o del codi QR que trobareu al cartell. Les places són limitades.