Portada > Notícies ES MILLOREN ELS SOST...

ES MILLOREN ELS SOSTRES DE DUES AULES DE L'ESCOLA SALVADOR NINOT DE SARRAL

Es tracta d'un projecte conjunt entre l'Ajuntament de Sarral i el Departament d'Ensenyament.

Tot i trobar-nos en període vacacional, durant els darrers dies està havent molta activitat a les aules de l'Escola Salvador Ninot de Sarral. El motiu és l'arranjament del sostre de les aules de P4 i 6è, ja que aquest era de canyís i durant les darreres pluges havia quedat malmès. És per això, que ara, els sostres s'estan adequant i reforçant per tal que no ocasionin cap problema en el futur.

Aquest projecte ha estat finançat entre el Departament d'Ensenyament i l'Ajuntament de Sarral. Aquest dimarts, Jean-Marc Segarra, director dels serveis territorials d'Ensenyament a Tarragona, visitava l'Escola acompanyat per representants del consistori per tal d'examinar el procés de les reformes realitzades així com estudiar properes inversions que caldrà fer al centre, entre elles, un nou espai pel menjador escolar.