Portada > Notícies L'AJUNTAMENT DE SARR...

L'AJUNTAMENT DE SARRAL ES SUMA A LA CAMPANYA "NOMÉS SI ÉS SI"

Es tracta d'un projecte liderat pel SIAD (Servei d'Informació i Atenció a les Dones) de la Conca de Barberà.

Durant la passada Festa Major de Sarral, l'Ajuntament de Sarral manifestava el seu suport a la campanya engegada pel SIAD de la Conca de Barberà "Només si és si". Ara, al bell mig de la Setmana de la Joventut del municipi i amb l'estiu ple de Festes Majors, des del consistori es vol reivindicar aquesta campanya de sensibilització per una festa major lliure d'agressions sexistes, racistes i LGBTIfòbiques.

La Regidora de Benestar Social i Igualtat de l'Ajuntament de Sarral, Clara Serra, manifesta que des del consistori es lluitarà perquè Sarral i els sarralencs i sarralenques puguin gaudir de les festes sense agressions de qualsevol tipus, rebutjant qualsevol actitud violenta durant l'oci nocturn, ja que com ella mateixa manifesta "quan sortim al carrer, no volem sentir-nos valentes, volem sentir-nos lliures".