Portada > Notícies L’ASSOCIACIÓ DE J...

L’ASSOCIACIÓ DE JUBILATS I PENSIONISTES DE SARRAL SOL·LICITA COL·LABORACIÓ PER TAL DE PODER-NE RENOVAR LA JUNTA

Ho feien en la seva assemblea celebrada el passat dijous.

El passat 15 d’agost, era festiu per alguns, però no ho era per l’Associació de Jubilats de Sarral, que celebrava la seva assemblea per tal de poder renovar la seva junta. Després d’organitzar un berenar popular on hi prenien part més de 100 persones, els participants podien aportar les seves idees per tal de millorar les activitats i actes que es celebren des del casal de la Gent Gran. A més, s’ha sol·licitat la col·laboració de la població per tal de renovar la junta de l’Associació, on es necessiten tres persones més per tal de poder-ho dur a terme. És per això, que tant des de la mateixa Associació com des de l’Ajuntament de Sarral es demana la participació i col·laboració ciutadana per tal de poder renovar la junta de l’Associació de Jubilats de Sarral i així seguir promovent diferents activitats per la Gent Gran.