Portada > Notícies CARNAVAL A SARRAL

Sarral recupera la celebració del Carnaval

CARNAVAL A SARRAL

Aquest dissabte, 29 de febrer, Sarral gaudirà de nou del Carnaval, una festa popular que feia anys que no es celebrava i enguany es recupera. L’organitza Sarral Fest, una entitat que revifar, i hi col·labora l’Associació de la Gent Gran. La festa compta amb el suport de l’Ajuntament de Sarral.

El Carnaval començarà a les 8 del vespre a la Sala Recreativa, amb la celebració d’una passarel·la infantil de disfresses. El sopar està previst per a les 21.30 h i agruparà a unes 150 persones. Hi assistiran disfressades per poder també participar al concurs de Carnaval, que escollirà les millors disfresses. Els premis que s’atortagaran són: premis al Millor Grup i a l’Individual Adult (lots de pernil i embotit per cadascun); Premi Juvenil Individual (dues entrades de cinema), i premis Infantil de 0 a 6 anys, i de 7 a 12 anys (regal sorpresa per a cadascun).

La previsió és que la nit de Carnaval la festa continuarà fins a la matinada. A partir de les 11 de la nit, hi haurà un ball obert per a tothom, al que seguirà la música que punxaran diversos Djs. Després de sopar, els assistents podran gaudir d’un espectacle sorpresa. El servei de barra de la festa de Carnaval anirà a càrrec de les Pubilles 2020 de Sarral.

El Carnaval és una de les festivitats tradicionals del calendari català que Sarral ha recuperat recentment. Així, el consistori pretén impulsar la recuperació de festes destacades i programar un calendari anual d’aquestes festes perquè arrelin i es consolidin al municipi. La primera tinent d’alcalde i regidora de Festes , Victòria Cañís, assegura: «Estem molt contents de veure renovada il·lusió en el teixit associatiu sarralenc. Per part del govern municipal, donarem suport a les iniciatives que, com el Carnaval, contribueixen a enriquir-nos culturalment i a l’enfortiment dels vincles de la comunitat i entre la ciutadania».

27 de febrer del 2020