Portada > Notícies L’Ajuntament de Sa...

L’Ajuntament de Sarral adopta diverses mesures de prevenció per al Coronavirus

Algunes de les mesures són el tancament del Casal de la gent Gran, el Pavelló Municipal, Biblioteca i la Llar d’Infants

Degut a l’activació del Pla d’Emergències en relació a malalties transmissibles emergents amb potencial alt de risc activat per Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya i també segons les indicacions del Departament de Salut, l’Ajuntament de Sarral ha decidit prendre les següents mesures de prevenció en relació a la propagació del Coronavirus (SARS-CoV-2):

- Aplaçar les reunions de totes les regidories concretades que no siguin urgents i reubicar-les a partir del 25 de març de 2020.

- Tant des del Consell Comarcal com des de l’Ajuntament de Sarral s’ha pres la decisió d’anul·lar algunes activitats que impliquen la participació d’infants i escoles.

- L’Ajuntament ha informat als treballadors/es de totes les recomanacions que es fan des del Departament de Salut, sobretot a les persones que són del col·lectiu docent o que treballen fent atenció al públic.

- Posar cartells informatius amb les indicacions preventives i informació a diverses dependències municipals.

- Fer arribar informació oficial a diversos col·lectius, com ara entitats i comerços i també a tota la ciutadania a través dels canals oficials.

- El Casal de la Gent Gran restarà tancat fins a nou avís, tenint en compte que és un col·lectiu d’alt risc.

- Tancar la Biblioteca Municipal i Llar d’Infants fins a nou avís.

- Posposar la Conferència sobre Grau Garriga de dissabte dia 14 de març a la tarda.

L’Ajuntament de Sarral, així com els centres educatius i altres col·lectius estan permanentment informats i coordinats i fan seguiment de les indicacions del Departament de Salut de la Generalitat i de Protecció Civil. Es recomana seguir els canals oficials i respectar les indicacions que es deriven d’aquest episodi. Així mateix, es demana que es prioritzi l’atenció telefònica o telemàtica per contactar amb les dependències municipals i fer els tràmit que siguin necessaris. Per últim, es fa una crida a la tranquil·litat i al respecte cap a les indicacions de les autoritats